بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود
سرخط خبرها

شهرخودرو برد را در سیرجان جا گذاشت!| نمایش خوب، نتیجه بد

  • کد خبر: ۱۰۳۹۶۵
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
شهرخودرو برد را در سیرجان جا گذاشت!| نمایش خوب، نتیجه بد
شهرخودرو در شبی که می‌توانست از قعر جدول فاصله بگیرد با بدشانسی مقابل گل‌گهر متوقف شد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با یک تساوی برای نماینده مشهد به پایان رسید. تیم فوتبال شهرخودرو که در نخستین بازی خود در سال جدید برای فرار از قعر جدول به هر ۳ امتیاز نیاز داشت و در حالی که تا دقایق پایانی از میزبان قدرتمند خود پیش بود، دست آخر با بدشانسی برد را با تساوی عوض کرد.

شاگردان داود سیدعباسی شب گذشته در جدالی سخت مقابل تیم تا بن دندان مسلح گل‌گهر سیرجان توانستند نمایشی خوب و امیدوارکننده از خود ارائه بدهند و خیلی زود از حریف خود که در مقابل چشمان تماشاگران سیرجانی پا به ورزشگاه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گذاشته بود، با ۲ گل امیرحسین نعمتی و مرتضی حسین‌زاده پیش بیفتند. با این وجود گل‌گهر در ادامه خودش را پیدا کرد و یک بار توسط مهاجم برزیلی خود کی‌روش استنلی به گل رسید. اما این پایان کار نبود و مشهدی‌ها که شبی ایده‌آل را سپری می‌کردند با ابوالفضل عکاشه به گل سوم رسیدند تا خیال هواداران خود را راحت کنند.

با این وجود در ادامه بازی با رو پا شدن سعید صادقی و به اصطلاح گرفتن بازی او همه چیز به سود میزبان عوض شد و گل‌گهر ۲ بار دیگر توسط کی‌روش استنلی و مرتضی تبریزی به گل رسید تا کار به تساوی کشیده شود. حتی شاگردان قلعه‌نویی در دقایقی که باز نیمکت پُرهیاهو و بی‌تجربه شهرخودرو به خاطر اعتراض‌های بی‌موردش یک اخراجی دیگر هم داد، می‌توانستند به گل برتری هم برسند که شانس با آن‌ها یار نبود. شهرخودرو با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و بهترین فرصت فرار از قعر جدول را از دست داد.

شاگردان سیدعباسی حالا با وجود توقف نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی هنوز از این ۲ تیم در جدول پایین‌ترند و برای بقا باید به معجزه ۶ هفته باقی‌مانده امیدوار باشند. نماینده مشهد در هفته‌های پیش رو جدال‌های سختی را به ترتیب مقابل صنعت نفت‌آبادان، استقلال، پیکان، سپاهان، پرسپولیس و فولاد خواهد داشت. مشهدی‌ها برای فرار از سقوط باید از تونل وحشتی عبور کنند که در آن هم سرخابی‌های مدعی قهرمانی در انتظارشان هستند و هم سپاهان و فولاد آسیایی و در پی کسب سهمیه سال آینده!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->